dilluns, 23 d’abril del 2007

Més de 300

Quan el meu pare ha arribat a casa, m'esperava una sorpresa.

No, no era cap rosa.

De fet, he arribat a la conclusió que escric per mi, i que m'ha de ser igual el que la gent pensi de mi. De fet, he estat a punt de treure el comptador. Així no tindré temptacions de mirar (o xafardejar) qui entra i qui no entra. Així que...

Doncs això. Que a mi mai ningú m'ha regalat una rosa, excepte el meu pare. D'acord, i aquest any ni el meu pare. Com ja deia al post anterior, segurament sigui culpa meva, però anem a algun altre tema, que el post no anava de roses.

La "sorpresa" del meu pare era una carta d'hisenda. Malgrat que ja em van retenir per sobre del normal fa uns mesos, en aquesta carta em deien el que se suposava que els he de pagar...

Més de 300 euros!

Per sort, no estic obligada a pagar.

I això vol dir que m'estalvio de pagar 300 euros a hisenda...

I si ho cel.lebro tornant a la Rambla a veure si trobo algun altre llibre? :-)