diumenge, 28 de novembre del 2004

Un altre cop?

- Hola!

- Hola :-(

- Fas mala cara.

- Estic una mica deprimida.

- Què et passa?

- Avui he tornat a perdre :-(

- I què has perdut?

- El partit.

- Ah, bueno, un mal dia el té tothom.

- Sí, però és que fa ja gairebé un mes que tinc mals dies.

- Potser és que jugues amb gent que en sap més que tu.

- Són gent que juguen més o menys com jo, alguns cops els guanyo i d'altres perdo.

- Llavors no és tant anormal que perdis, no?

- Ja, però perdre dia sí i dia també deprimeix.

- Ja guanyaràs la setmana que ve... i si no guanyes, doncs tampoc passa res, no? Què us hi jugueu?

- Doncs... de material, res. Però et sembla prou l'honor?

- Bé, tranquil.la, quan tornis a guanyar ja recuperaràs l'honor.

- Ja, però de mentres em toca molt la pera.

- No serà tant...

- Bé, de fet, no. Demà quan m'hagi posat a treballar ja no me'n recordaré.

- Veus?

- Sí, però quan torni a venir el diumenge ja tornaré a estar amb la moral per terra.

- Llavors guanyes i recuperaràs la moral.

- Ja ho veurem...

- Segur que sí! Apa, anima't.