dimecres, 27 d’agost del 2008

Roba

Odio anar a comprar roba. Odio entrar a les botigues. Odio veure roba. I, sobretot, odio emprovar-me roba.

Resultat: el meu armari fa pena.

No, pitjor. Qualsevol armari que faci pena es riu del meu armari.

I què passa?

Doncs que, de tant en tant, em dic a mi mateixa que he de comprar roba. I, ja que hi sóc, faig una marató i em compro 3 o 4 coses de cop. Llavors, com que tinc roba nova, ja no hi torno...

Però, és clar, amb 3 o 4 coses, sempre porto el mateix i la roba queda ben gastada...

Avui hem posat el cap a dintre l'armari la meva mare i jo. Que si no ve ella, jo quasi que no ho provo.

El tema d'avui era: roba d'hivern.

Hem tret tota la roba de l'hivern passat. I hem començat a tirar aquells jerseis que estaven tan gastats que ja valia més que no me'ls tornés a posar, perquè corrien perill d'estripar-se de vells.

El resultat: al meu armari hi ha dos jerseis.

Sí, ho sé, és patètic. Però al meu armari només hi ha dos jerseis. I un d'ells ma mare el volia tirar i jo l'he mig agafat del piló, perquè sinó només n'hi hauria un. Que, és clar, el jersei està fet caldo, però val més un jersei fet caldo que no tenir-lo, no?

Conclusió: ja estic movent el cul i val més que vagi a comprar-me 3 o 4 jerseis. I 3 o 4 més. Es pot sobreviure tot un hivern només amb 5 jerseis? I amb 8 o 9?

I si només tinc 8 o 9 jerseis, quan arribi la primavera, estaran tots fets caldo i l'any que ve estaré igual, no?

Hauré de comprar-me... buf! No vull ni pensar-hi!

I això per no parlar dels pantalons.

Però alguna cosa hauré de fer, no?

Quina mandra que em fa anar a comprar roba. Però diria que és una necessitat...

5 comentaris:

Sergi ha dit...

Uf, aquesta és una assignatura pendent que tinc, sempre dic que he de comprar roba i no ho faig mai, així que segur que en tinc menys de la que tu consideraries per sota del llindar de la pobresa. Però no és una cosa amb la que em fixi massa, així que si repeteixo, doncs què hi farem, al que no li agradi que no miri. I per cert, sempre que em compro alguna cosa és per substituir una altra peça que va de retirada, si no, ni de conya.

Llum ha dit...

XeXu, tu has llegit el que he escrit? Si no em compro res, he d'anar un dia amb una cosa, el dia següent amb una altra i llavors he de tornar a portar la primera. Això sí que és estar per sota del llindar de la pobresa. Si tens menys roba que jo, has d'anar sempre amb la mateixa roba. I això no passa, veritat?

Per cert, de jerseis de l'any passat en vaig tirar 4. Així que vaig passar tot l'hivern amb 6 jerseis. Quan plovia dos dies seguits, era un patir...

Anònim ha dit...

Ei, doncs segons com t'ho miris podria resultar molt pràctic. Amb dos jerseis, només et cal adjudicar-ne un pels dies parells i un altre pels dies senars, i ja no tens mai el problema de decidir què posar-te :-)

Anna Tarambana ha dit...

Ho confesso: he llegit "roba" al RSS i sabia segur que jo tindira alguna cosa a dir!!! Jajajaja!

Només 2 jerseis!! Neeena... Aquest és el nº que jo ja m'he comprat aquest estiu per aquest nou hivern!!! I només he fet que començar!

A mi em passa just al revés que a tu!! Jo he de fer lloc perquè no m'hi cap tot! I, ara amb la hipoteca i tot plegat m'he moderat, però solia ser terrible!

Ma germana és igual que tu. Tot el seu armari és ple perquè sempre li hem d'acabar regalant coses... ara ha millorat una mica. Però abans era una tortura anar a comprar amb ella! I, si es comprava alguna cosa era perquè ma mare l'obligava literalment!

És qüestió de mentalitzar-te i trobar una botiga on sàpigues que t'hi snetiràs bé i t'agradarà. I sobretot si ets de les que no li agrada res: intenta emprobar-te coses, encara que no et facin ni fu ni fa, a vegades et sorprendries de com canvia una peça treta o posada! agafa-t'ho com un joc!

I, sino pensa en mi i fes el que faig jo: compra! Jajajajaja! :)

Llum ha dit...

gripaublau, no ho diguis gaire fort que... que... encara et faré cas!

Tarambana, no sé per què, sabia que diries alguna cosa. Però com et pots haver comprat ja dos jerseis per aquest hivern???????? Però si jo encara no he vist jerseis a cap botiga!

Però, després de veure l'estat lamentable del meu armari, he arribat a la conclusió que havia de fer el mateix que aquest estiu. Ei, que aquest estiu ja ho vaig fer!!! A principi d'estiu tenia 4 samarretes aprofitables, així que vaig anar a una botiga i em vaig comprar 3 samarretes, vaig anar a una altra, i me'n vaig comprar 3 més. A la setmana següent, vaig tornar a la primera botiga i vaig comprar 3 samarretes més. I amb això he tirat tot l'estiu i m'ha quedat una herència d'unes quantes samarretes per l'any que ve. Prometo que aniré a aquesta botiga, a veure si torno a arrassar :-)

El que passa que provar coses, últimament, com que estic cegata, és anar traient i posant les ulleres i és un pal :-) Ara, agafaré, aniré a comprar, i em diré "sóc l'Anna Tarambana!" :-D