dissabte, 9 d’agost del 2008

Plou

Tinc gana. He dinat a les 12. Un tros de pizza reescalfada. I prou. És tard, i estic cansada. Ha sigut un dia molt llarg.

Truco i no m'agafa el telèfon. No puc enviar cap sms. No sé quan vindrà, ni si vindrà avui o demà.

No puc sopar a l'hotel. Hauria de buscar algun lloc per menjar. Però, on? Tot està tancat. És diumenge. I... buf! Tinc gana.

M'espero?

A qui truco sap on menjar. O, com a mínim, s'entèn amb la gent del país.

Jo hauria de sortir. Començo a estar marejada de cansada i gana.

I si surto a veure alguna cosa? Menjar, vull menjar! Ni que sigui el que sigui. I dormir, vull dormir!

Però, a sobre, plou.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Doncs, no, he mirat per la finestra i aquí no plou! :p Recordo un dia a fora que vaig voler menjar un frankfurt abans de les 8 i em van dir que res i més tard em feia mandra sortir, era l'octubre o ja novembre? Doncs res, dius aporta res el comentari, no, però bé

Llum ha dit...

Tirai, el meu post no aporta res, però el teu comentari m'ha fet gràcia. Abans de les 8 no et van deixar? Doncs pitjors per ells!