Això no passa a les ciutats. Però a les zones rurals... a les zones rurals és tot un altre tema!
Tinc un pal de telèfon al mig del jardí. Sí, això mateix. Fa molts anys, quan a les ciutat ja hi havia telèfon, aquí encara no n'hi havia. Va venir algú de telefònica i li va dir al meu avi que li portarien el telèfon a casa, però que a canvi hauria de deixar que posessin un pal a la seva propietat.
Era un preu molt petit per tenir telèfon. En aquella època, tenir telèfon era una cosa molt important! I ara també, que sinó no podria publicar aquest post...
Però, és clar, avui arribo a casa i... oh, sorpresa! Mentre passo per davant de casa per anar a agafar el camí per entrar el cotxe, enmig de la carretera que atrevessa tot el poble... un cable de la llum penjant. Sí, del cable que passa per sobre de la carretera, el cable cau i hi ha mitja carretera per la que ningú s'atreviria a passar.
Arribo a casa, entro, i vaig a mirar si tenim telèfon. Sí, tenim telèfon. I li dic al meu pare, que em contesta amb un: "Ya lo he visto. Llama a telefónica". Cagum coi, i no ho podies haver fet tu?
Així que tinc un dilema bastant gros. Hi ha algú a qui li agradi trucar a telefònica? No, veritat? Però si tens algun problema, com a mínim ho has de fer perquè te'l resolguin, però això... pot trucar qualsevol altre.
Truco. I passo d'explicar el què només que:
1. Per què em fas repetir dos cops el "hi ha un cable al mig de la carretera", per dir-me que no m'entens i que truqui a un altre telèfon? Coi, ja em podies haver donat el telèfon primer!
2. Si he demanat que m'atenguin en català, per què em surt una dona castellana, que no entèn la paraula "Girona"? El nom del poble ja ha sigut per sortir a l'APM. I això que no és complicat.
3. Ja sé que teniu un protocol, però no vull que em truqueu quan estigui arreglat, jo només vull que traieu el cable de la carretera, que encara es farà mal algú!
4. Vale que no entenguis el català. Però jo t'he parlat en castellà. I em sembla que "un cable colgando en medio de la carretera" no es un "tomo nota de la incidencia y mañana o pasado mañana pasará un técnico a ver cuál es el problema". Diria que això és una incidència prioritària. O almenys ho hauria de ser.
5. Odio trucar a timofònica!!!
dijous, 10 d’abril del 2008
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
12 comentaris:
Por favor, exponga el motivo de su llamada de forma concreta después de escuchar la señal, gracias
Quantes vegades he sentit aquesta frase?????? milers. centenars. Però també he de dir una cosa: els pares es van canviar de companyia fa un temps perquè telefònica era bastant cara.... i l'altra, en això de les incidències era pitjor. Molt pitjor. Tant malament va anar que vaig estar dos mesos sense telèfon ni internet, i en acabat vam tornar amb telefònica. Què hi podíem fer???
I jo vaig publicar un comentari a l'altre pooooooost :( I no hi és... alguna cosa vaig fer...
Si desea leer otro post, pulse 1
Si desea salir del blog, pulse 2
Si desea cerrar el ordenador, vierta un vaso de agua encima de la toma de corriente
;) Apa una abraçadaaaa
Ehem, ehem! Per desgràcia, he sigut a l'altre cantó de la línia força (no telefònica, però de d'altres companyies). I bé, és una feina horrible, la noia que t'atén no pot fer-hi res de res, però res, perquè ni tan sols treballa per telefònica sinó per una companyia de telemarketing i, realment, l'únic que pot fer és prendre nota i enviar-la on toqui. Les trucades són continues, és un no parar de debò, t'escolten, et foten bronca si has dit una cosa incorrecta i... En fi, un desastre! S'hauria de fer alguna cosa seriosa amb l'atenció al client d'aquestes grans empreses.
Reclamo que es fagi un reportatge per televisió del que passa en aquestes empreses de telemàrqueting. Què coi passa amb aquestes trucades? A vegades és com buscar la sortida d'un laberint sense moure's del sofà...
Telefónica no té remei. Desea algo más?
poesia en estat pur !!! ... salut
Por cable en la carretera no me viene nada...
Si és que ja els coneixem, no sé de què ens estranyem. Però llegint el comentari de la Tirai, la veritat és que hauríem de ser una mica indulgents amb les telefonistes, que no en tenen cap culpa és clar. Però contra qui hem de descarregar la nostra ràbia, si no?
Em permets que respongui Llum?
Jansy Saps què passa? A les empreses de telemarketing el client no és la persona que truca sinó Telefònica o l'empresa que sigui. Hi ha moltes coses que ja no depenen d'ells, sinó de la gran empresa. Les responsabilitats acaben sent sempre d'un altre. La feina bruta la fa un altre, ells es treuen les responsabilitats i els altres és que sinó va és per Telefònica (o el que sigui, per desgràcia crec que no només és a Telefònica) Reportatges, no sé, vols dir que no n'hi ha hagut? Bé, ara fa temps que no treballo en aquest camp, però no crec que la cosa sigui millor.
XeXu Les teleoperadores (i teleoperadors que algun n'hi ha) són bastant conscients que la cosa no va amb ells, sinó no suportaries ni dos dies. Però no saps les vegades que vaig estar a punt de dir: vagi a fer una denúncia a l'OCU! (De fet, potser, ho vaig dir algun cop) No sé, tot plegat, és vergonyós, sort que fa temps que no hi treballo!
Ostres, Laia, m'has fet riure molt! Sobretot amb això de tancar l'ordenador!!! És exactament això :-)
Ho sé, Tirai. Sabia que diries alguna cosa. Però... és que ja sé que les teleoperadores no en tenen cap culpa, però és que coi, hi hauria d'haver un telèfon on poder trucar per dir aquestes coses! Si algú el sap, que me'l digui... Perquè el cable segueix penjant, i ahir a la tarda anava veient com els cotxes passaven i feien cops de volant per no passar per sobre el cable, i encara es farà mal algú!
Jansy, ja t'ha contestat la Tirai. Només que no sé, jo no trucava per estar sense línia, ni perquè no em funcionava l'internet...
Poesia, mossèn?
XeXu, també t'ha contestat la Tirai. I sóc molt conscient que a la pobre teleoperadora que li va tocar parlar amb mi es deuria recordar de mi... Almenys no era la típica que no tenia línia. I això que li vaig parlar bé. Com que jo, realment, no tenia cap problema... Però la pobre deuria llegir el protocol i no deuria saber què dir. Quan li vaig dir això del cable, va seguir un silenci de breus segons...
Ah, Tirai! Pots respondre sense cap problema :-) Al cap i a la fi, tu saps més de què va que no pas jo!!!
Al final, em faràs fora. No, només, volia dir-te que no he llegit el teu post com a crítica a les teleoperadores, sinó al sistema. Ei! I encara que ho hagués sigut! N'hi ha que n'hi ha per matar-les. També, m'he emprenyat algun cop després d'una trucada d'aquestes! Però clar, jo al comentar he parlat de la meva experiència a l'altra banda del fil perquè és el que puc aportar!
Com vols que et faci fora, Tirai?
En fi, ahir al vespre van venir-ho a arreglar...
Ja! A Telefònica, a Fecsa, a Orange, a qualsevol lloc d'aquests. Són una colla d'impresentables. Oummmmmmmmmmmmmmm, tranqui, petons!
Jajajajajajajajaja, es el que te tenir telefònica, però tampoc et pensis que canviant de companyia la cosa s'arregla eh, que jo estic a Tele2 i son igual de garrulus atenent a la gent, ara be, el servei es bo (en quant a trucades i ADSL)
Nena, es lo que hay, i les estones divertides que ens fan passar que, no conten??, pensa que si no haguès pasat això poder no tindries post per escriure...calla coi, que ets tu, es clar que tindries post per escriure :-P
Petonets dolça!!!!! :-)
Sí, zel, jo tranquil.la, ara ja està arreglat!!!
Jo Mateixa, alguns només podem tenir telefònica, perquè no ens arriba res més (...) Però, de totes formes, si tu veiessis un cable de telèfon al mig de la carretera, a qui trucaries?
I per la resta... Buf... Aquesta setmana només he fet dos posts i no tinc necessitat d'escriure'n més, ni tampoc sé què dir. I tampoc m'importa massa. En fi, els posts ja tornaran... o no!
Publica un comentari a l'entrada