dimecres, 20 de desembre del 2006

Cinc

M'he passat la resta del matí llegint. Primer, un llibre que em vaig comprar ahir. Al matí, mentre passejava, he comptat quants cèntims em quedaven. En tinc per comprar dos llibres més. No vaig portar gaire diners, perquè tampoc volia comprar res. Però ai, si em posen una botiga de llibres en la que tots m'interessen al davant...

Tornant del passeig he trobat un caixer de la meva marca, que deia una amiga. Així que ja puc comprar tots els llibres que vulgui. Tot i així, no em passaré.

Segueixo tenint el llibre ja que tenia. Em fa companyia. I m'agrada. Potser encara l'acabaré i tot. O potser no, mai se sap. Avui en principi n'havia de tornar un a la biblioteca. Encara l'he de començar. Està a la maleta, esperant. Tot i que suposo que tornarà tal com va venir.

M'adono que ahir estava molt cansada, però trobo a faltar el ritme d'ahir. Ja ho dic, que no estic mai contenta. M'ha agradat llegir i passejar, però trobo a faltar la resta.

Finalment, està clar, no tocaré un ordenador en tota la setmana. Avui era l'únic dia que podia anar a un ciber. I no n'he tingut necessitat. Simplement, anar a un ciber no estava a les meves prioritats.

Seguiré llegint. M'agrada el llibre. La llàstima és que aviat s'acabarà.