diumenge, 26 de juny del 2005

Vull...

Vull que el meu cervell deixi d'ordenar als meus dits que cada cinc minuts premin l'F5 a la pantalla on hi tinc el correu. Per evitar la temptació, no obriré el correu fins el cap de setmana que ve, perquè sé que si ho faig, cada cinc minuts estaré mirant a veure si tinc correu nou (òbviament, el de la feina sí que l'obriré).

Vull que el meu cervell deixi de pensar que sóc idiota. Dubto que ho aconsegueixi, però s'intentarà.

Vull que el meu cervell es comporti millor la pròxima vegada i deixi de fer el que fa sempre. No és bo ser impacient. Perquè la impaciència llavors et desborda.

Vull saber per què la gent entre 20 i 30 anys m'ignora, mentre que els menors de 10 anys i els majors de 40 semblen agrair la meva companyia.

Vull saber per què espanto a la gent. Per què a la que em coneixen una mica fugen corrents i ja no torno a saber-ne mai més res (excepte si tenen menys de 10 anys, que em busquen perquè els faig jugar, o si en tenen més de 40, que no sé perquè no fugen).

Vull... que ningú comenti aquest post. Demà ja estaré millor.