dilluns, 20 de juny del 2005

Noms

Normalment, quan escric un post, escric el post i llavors hi poso el títol. Si és que se m'acudeix un títol per posar-hi. Sinó, el deixo sense títol.

Dic això perquè el fet de posar un títol és posterior a escriure el post, primer penso en el que vull dir, després ho dic, i després, al final, hi poso el títol.

Quan vaig crear el blog, no sabia massa què feia. Simplement, vaig crear el blog i prou. Però m'havia de posar un nom. I, és clar, tampoc sabia massa què posar-hi. I hi vaig posar "Estranya", perquè passava uns mals dies. O jo què sé per què. La veritat és que no ho recordo.

El fet és que ha passat el temps i últimament pensava que m'hauria de canviar el nom. Perquè potser no és del tot apropiat. Però s'ha de canviar l'adreça, el nom d'usuari, moltes coses... Així que no el canvio. Tampoc sabria quin nom posar-me.

Em sembla que això segueix sense tenir massa sentit. No ho sé, suposo que t'haurien de deixar escriure alguns posts abans de posar un títol al blog :-)

De totes formes, el deixo tal com està. Aquests dies, aquí, em dóna la impressió que sí que ho sóc, d'estranya.