dijous, 9 de juny del 2005

D'avui per demà...

13:45: Sona el telèfon de casa meva. Algú l'agafa. Pregunten per mi. No hi sóc. Li donen el meu número de mòbil.

14:20: Sona el meu mòbil. Durant una bona estona. No el sento. La persona que ha trucat em deixa un missatge al contestador.

14:30: Torna a sonar el mòbil. Ara sí que el sento. És ma mare, per preguntar-me què he contestat a qui m'ha trucat deu minuts abans. Eh? De què coi em parles?

14:32: Veig que tinc dues trucades perdudes i un missatge.

14:33: El missatge és perquè tinc un missatge al contestador. L'escolto.

14:55: Arribo al lloc on crec que em trobaré la persona que m'ha trucat. Quan veig que no hi ha el nom, recordo que deien que es volien canviar d'edifici. Una noia em confirma que han canviat d'edifici.

15:10: Intento trucar, però no tinc cobertura.

15:30: Truco. Finalment, després de gairebé dues hores puc parlar amb la persona que volia parlar amb mi.

Per què són tan importants aquestes dues hores? Doncs perquè em proposen unes "vacances". Vale, no són exactament vacances, però per mi és com si ho fossin. M'ho paguen tot, menys el viatge (que no em costarà massa, i menys comparat amb el preu que costaria l'estança al lloc on em volen enviar).

Pros:
- M'ho passaré bé.
- En tinc ganes.
- Veuré gent que fa temps que no veig.
- Desconnectaré una mica del que tinc aquí.

Contres:
- Marxo dissabte (sí, sí, demà passat!)
- Tinc 3 compromisos de feina. Si me'n vaig, he de trobar algú que em substitueixi aquests 3 dies... i és una putada per qui ho fa.
- Si me'n vaig, he de deixar unes quantes coses preparades per la setmana que ve, i ho he de fer demà mateix.
- Si me'n vaig, he de buscar la forma de recórrer entre 1000 i 1500 Km d'avui per demà.
- He de donar la resposta AVUI!!!

Llenço una moneda? M'ho jugo a les cartes? Demano consell a una pitonisa? (Si realment veu el futur, em sabrà dir on seré diumenge, si aquí o allà). Algú té alguna idea?