dilluns, 3 de gener del 2005

Estimats Reis Mags...

Estimats Reis Mags,



Com ja sabeu, vaig deixar de creure en vosaltres als 5 anys. Era més petita del normal, però una cosina que tenia 8 anys va descobrir que no ereu aigua clara i ja que li havien tirat la il.lusió per terra, ella va decidir que jo tampoc podia tenir il.lusió.



En tot aquest temps, no us he demanat mai res. Però últimament estic envoltada de nens petits, i a través de la seva cara d'il.lusió, he tornat a creure en vosaltres.



No us vull demanar res material. Les coses materials me les puc comprar jo, si vull. I, francament, no acostumeu a encertar massa el que necessito... i això que sóc fàcil d'acontentar. Així que aquest any m'agradaria canviar tots els meus regals materials per unes quantes coses:



- Ja coneixeu a la meva mare. I sabeu que fa 2 anys que està bastant malament de salut. Té 50 anys, però la salut d'una persona de 70. Estaria bé que aquest any millorés una mica, o com a mínim que no empitjorés.



- També coneixeu a la meva àvia. L'únic que voldria és que estimés una mica a la meva mare. Almenys, estaria bé que valorés el fet que la meva mare es passa la meitat del dia a casa seva, tot i que la seva salut la majoria de vegades no li permet. I ella només fa que dir-li coses per fer-li mal. La meva mare ve plorant a casa gairebé diàriament. I jo ja no vaig a casa seva, tot i viure al cantó, perquè cada cop que hi vaig m'esbronca per alguna cosa.



- També coneixeu el meu veí, en Marc. Va tenir un problema quan va néixer i ara està en una escola d'educació especial. Jo crec que se'n pot sortir sol. Amb una mica d'ajuda, suposo que arribarà a ser una persona mitjanament normal. Per ell, aquest any demano que els altres nens no s'enriguin massa d'ell. A vegades els nens poden ser molt cruels.



- M'agradaria que el meu metge de capçalera i la seva infermera es quedin com a mínim durant mig any al mateix lloc. No perquè m'agradin especialment, sinó perquè estic farta de trobar-me una persona diferent cada cop que hi vaig, i haver d'explicar la meva història cada 3 o 4 setmanes.



- Estaria bé que solucionessiu els problemes familiars que afecten la meva família. La cosa s'ha tornat impossible. Tanta i tanta gent que no es parla! I tanta hipocresia! On anirem a parar?



- M'agradaria saber què li he fet a aquell noi, que és tan simpàtic amb tothom, però que a mi no em dirigeix la paraula. No recordo haver-li fet res dolent.



Ja sé que em direu que demano massa coses. En podria demanar moltes més. Però de moment em quedo aquí. Suposo que després de llegir la carta hauríeu preferit que us demanés un cotxe, un pis, un ordenador... però això em sembla que em fa molta més falta que els diners.



Així que ja ho sabeu. Aquí teniu la llista. Us la deixo per vosaltres. Si em concediu algun dels desitjos, creuré que teniu una mica de màgia. Sinó, em sembla que no tornaré a confiar en la vostra màgia... almenys fins l'any que ve!!!



Estranya.



PD: No he dit res sobre el fet de portar-me bé o no. Jo sempre em porto bé :-) Però sou vosaltres els que heu de decidir com de bé m'he portat.