dimarts, 25 de novembre del 2008

Comparativa

Demà es publicarà un post que vaig escriure la setmana passada sobre el que volia que fos el meu primer dia aquí. Crec que...

Després de 2 hores d'autobús, he arribat aquí que era el principi de la tarda. Feia molta, molta calor. He deixat la maleta a l'hotel i he anat deliberadament en direcció contrària al turisme.

He arribat a un parc, on uns avis jugaven a cartes. Després he anat a comprar el meu primer gelat, de llimona. Estava boníssim!

Al cap d'una estona he entrat en una llibreria. Tot, però tot, estava en italià. Però ha sigut estrany veure tot de llibres catalans o castellans en italià. La catedral del mar, la trilogia de la guerra de les bruixes, l'ombra del vent...

Però m'he rendit. El sol picava tant i feia tanta calor que només he aguantat dues hores caminant. I sort! Perquè, ara mateix, tinc l'escot a l'estil gamba, i això que buscava l'ombra.

He trobat el que volia trobar, tot i que no del tot. El primer, d'Svarovski. No he ni mirat el preu. El segon, com qualsevol que trobaria a Catalunya. 110 euros. Passo.

I, finalment, m'he rendit. He demanat informació sobre el bus turístic. Puc agafar un abonament per 2 dies. I és que... no vaig preparar res i amb aquesta calor em nego a recórrer els llocs que vull anar a veure a peu.

Per cert, mentre sopava he vist a la tele que en Ronaldinho ha fitxat pel Milan. Li he dit algo al cambrer. Ell ha anat a la barra: "La ragatza demanda per Ronaldinho!" Em sembla que trigaré a tornar a donar conversa a un italià!

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Suposo que saps què comentaré. El primer gelat havia de ser de llimona! I tant! ;-)

Llum ha dit...

Ho sé, Tirai! Però són els que més m'agraden!!! I gairebé tots van ser de llimona!