divendres, 21 de març del 2008

No m'havia adonat mai...

No m'havia adonat mai que el meu bar preferit (si és que això existeix) té nom de blocaire. O era al revès? Serà que no estic tan malament com em pensava? Mmmmmm... Hi reflexionaré :-)

No m'havia adonat mai que hi haguessin ampolles de coca-cola de 350 ml. Ara, tan difícil és entendre algú que demana una coca-cola?

No m'havia adonat mai de quanta gent et pot estar escoltant quan parles per mòbil pel carrer... i després fer-se un fart de riure :-) O sí, però si ets qui escolta, sempre és més divertit :-)

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Sí, escoltar les converses alienes té la seva gràcia :p Sobretot si tenen determinat accent!

Llum ha dit...

Jaja! I sobretot si l'accent està fora del seu hàbitat natural!

mossèn ha dit...

curiós ... salut