dimecres, 10 d’agost del 2005

A la tercera, serà la vençuda?

Acabo de rebre un sms. Ara no sé si contestar per sms, per mail o si deixar directament la resposta aquí al blog. En fi, l'sms era bo i ara ja estic més tranquil.la, perquè m'he passat tot el dia pensant que s'enfadaria amb mi quan comencés a llegir. Bé, encara queda molt per llegir (com que escric poc) però sembla que la cosa ha anat bé (o no?)

Avui, una mica abans de les nou del matí he marxat de casa, disposada a anar al Cosmocaixa. La història va començar fa gairebé un any, per unes entrades per anar al fòrum que em van regalar pel meu aniversari. Amb l'entrada del fòrum, hi anava una entrada per visitar algun altre museu de Barcelona. Entre ells, es podia visitar el Cosmocaixa. Però, és clar, jo vaig haver d'anar al fòrum amb qui em va regalar les entrades i es va decidir d'anar a veure un altre museu (vaig perdre, dos a un, els problemes d'anar d'espelma amb una parelleta...)

Com que encara no explicava les meves penes a cap blog, doncs les vaig explicar per mail a la soferta Anna. I vam decidir que aniríem les dues un dia al Cosmocaixa. Vam triar un dia, i resulta que estaven en obres o jo què sé. Total, que estava tancat.

Quan van tornar a obrir, durant un temps l'entrada va ser gratuïta. I les dues ens hi vam presentar un dissabte. Vam tenir la mateixa idea que mitja Barcelona. Després de fer hora i mitja de cua per poder entrar, ens van dir que no podríem anar al planetari, perquè ja no hi havia entrades. Malgrat tot, les dues vam entrar i ens vam passar el dia allà, conjuntament amb mitja Barcelona.

Però ens vam quedar amb les ganes de tornar-hi i anar al planetari. Així que vam decidir que vindríem a l'estiu. I quan va haver-hi ocasió per fer una aposta, ens vam apostar l'entrada al museu + planetari. Aposta que vaig guanyar jo, per cert. Tot i que, per ser franca, no em fa gens d'il.lusió haver-la guanyat. Avui ens hem apostat una entrada al cine. Jo no aposto si no tinc la seguretat que guanyaré. Però, per ser franca, m'encantaria perdre l'aposta. Tot i que tinc claríssim que a part d'anar al Cosmocaixa de gratis, també aniré al cine gratis un dia d'aquests.

Avui hem decidit anar-hi. Hem arribat a mig matí, totes contentes. Bé, jo sense saber quina cara posar, i ella pitjor, al.lucinant i diguent que es pensava que em coneixia...

Però les entrades pel planetari ja estaven esgotades. Bé, n'hi havia a la tarda, però era massa tard per mi. Així que hem girat cua i hem acabat al cine, a veure una pel.lícula que no penso comentar.

A finals d'agost tornarem al Cosmocaixa, a veure si d'una vegada per totes podem anar al planetari.

Ara l'Anna està llegint tots els posts... Em dóna la impressió que se'ls vol llegir tots en un dia. Ha començat pel principi (ara entens per què em feia tanta vergonya dir-t'ho?) No sé si la sensació és bona o no (digues algo, per mail o el que sigui! No em deixis en aquest silenci!) Ella ja ho explicarà quan arribi aquí (deixaràs algun comentari, no? Va, no em deixis així!!!)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Anna :)

Anònim ha dit...

Jo encara no he anat al Cosmocaixa. Hi vaig anar quan era el Museu de la Ciència i aleshores ja vaig entrar al planetari. Està bastant bé, i suposo que ara s' ha modernitzat.
Com està el Cosmocaixa? És tan gran com diuen?