dimecres, 27 de juliol del 2005

A voltes amb els somnis

- Hola.
- Hola. Ja tornes a ser aquí? No fa pas gaire que vas fer-me una visita.
- Sí, ja ho sé.
- Aleshores, què vols?
- Parlar amb tu.
- I de què vols parlar?
- Dels somnis.
- De quins somnis?
- Dels teus.
- Jo no recordo mai el que somnio.
- No em refereixo a aquests somnis.
- Ah, és clar.
- Què vas fer amb el somni de l'altre dia?
- Ho he deixat estar.
- Per què?
- Perquè no depenia només de mi, ja ho saps.
- Però no ho tenies tan clar?
- Sí.
- I ara?
- Ara crec que és el que hauria de fer, però no ho tinc tan clar.
- Però segueixes pensant que és una bona idea?
- Sí.
- I llavors?
- És que m'he cansat d'esperar.
- Si que et canses aviat.
- Bé, de fet quan vaig escriure aquell post ja feia temps que esperava.
- Així et va durar poc el moment de lucidesa...
- Ja t'ho he dit, m'he cansat d'esperar. I dubto que deixi d'esperar durant tot l'estiu.
- Però fa molt que ho esperaves, no? Què més et dóna esperar una resposta dos mesos quan has esperat tant de temps?
- És que he rebut una altra oferta.
- Una altra oferta?
- Sí, una altra oferta. No t'ho creus?
- Sí, és clar. I aquesta oferta et convenç?
- Al principi creia que sí. Després creia que no. Després tornava a creure que sí. Que no, que sí, que no, que sí, que no...
- I ara?
- No ho sé.
- Si no hi hagués l'altra possibilitat, què diries?
- Que sí.
- Un sí afirmatiu o un si condicional?
- Afirmatiu.
- Així el que et fa dubtar és l'altra oferta, veritat?
- Sí.
- Això vol dir que encara no has desestimat la primera opció, veritat?
- Sí. Però ja t'he dit que m'he cansat d'esperar.
- Però en certa manera, continues esperant, no? Perquè no dones un sí definitiu a la segona oferta mentre continues esperant a veure si hi ha alguna possibilitat de la primera, veritat?
- Sí, però m'he de decidir aviat amb la segona opció.
- Així no pots esperar la resposta de la primera opció?
- No.
- Així ho tens difícil... Perquè m'acabes de dir que si no hi hagués la primera opció, diries que sí a la segona sense pensar-t'ho. Però la primera opció no depèn de tu. I has de donar una resposta aviat. Podries dir que no a la segona opció i quedar-te sense res o dir que sí a la segona opció i llavors haver de dir que no a la primera, perquè ja tens la segona. Què faràs?
- Bé, de fet ja m'he mig compromès amb la segona opció...
- Què vol dir mig compromès?
- Ja t'he dit que m'havia cansat d'esperar. Però no és res que no es pugui tirar enrere. Simplement, he deixat veure que l'opció m'interessava.
- Ah, ara recordo perquè era aquí... Així que has deixat veure que l'opció t'interessava. Així que ja t'has decidit?
- No ho sé.
- Jo crec que sí.
- No ho sé.
- I si hi ha possibilitat de que puguis aconseguir la primera opció?
- No hi ha possibilitat.
- N'estàs segura?
- No al 100%
- I on està la somniadora?
- Ha baixat a la Terra.
- No em sembla massa propi de tu.
- S'ha de ser realista.
- En fi, tu mateixa.