dijous, 22 de gener del 2009

El mòbil nou

Tinc un problema amb el mòbil nou. Un problema molt gros. Hauré de portar-lo a la botiga? M'entrarà a dintre la garantia?

Quan me'l vaig comprar, la bateria em va durar un parell de setmanes. Bé, potser no hi va arribar. Vaig fer moltes proves. Però la bateria... la bateria va durar molt!

Vaig carregar-la, i la bateria va tornar a durar molt. Fins aquí cap problema.

Fa un dia i mig que el vaig carregar. I, ara mateix, bateria: 47% Com pot ser que duri tan poc una bateria amb el mòbil nou?

Vale, ho reconec: el mòbil ja no dorm al cotxe. Però perquè és nou i em fa pena que hagi de passar la nit al cotxe, pobret.

Vale, ho reconec: ahir un company de feina em va mirar com raro quan va veure que el portava a la butxaca a l'hora de dinar (bé, el va sentir). Però és el mateix, és nou i em fa pena que es quedi solet..

I vale, ho reconec: vaig carregar el mòbil fa 3 setmanes. Amb el que el vaig carregar, normalment n'hagués tingut per 3 o 4 mesos.

Crec que aviat m'arribarà el missatge dient que no tinc saldo...

(Tornaré. Això només ha sigut un intent de tornar...)

5 comentaris:

Unknown ha dit...

I tant! Tot això de no deixar-lo dormir al cotxe i emportar-te'l per dinar és perquè és nou! No pensava altra cosa jo! :p
Sigues feliç! I no et diré que no tornis, però... res que xerraré massa ;-)

Llum ha dit...

És clar, Tirai! No puc deixar el mòbil nou tirat :-P

No puc no tornar, Tirai. Que tornaré, està clar. Però és que... bueno... ara t'envio un mail!

Anònim ha dit...

L'he encertat!!! Ja m'ho pensava, jo, que tot plegat era cosa d'un mòbil nou... :-D :-D :-D

Carquinyol ha dit...

vaja coses!! no tindràs el bluetooth encès?

Llum ha dit...

I què més podria ser que un mòbil nou, sinó, gripaublau? :-D

Carquinyol, bluetooth? no, diria que aquest no és el problema del mòbil...