dijous, 24 de maig del 2007

La revisió. Segona part: el matí abans d'anar-hi

Una revisió que s'ha de fer a mig matí i sense esmorzar... és un suplici.

Servidora, que és previsora, el dia abans agafa i se'n va a dormir a les tantes, per aixecar-se més tard. Creu que si se'n va a dormir a les tantes, es podrà despertar més tard.

Però no. Com sempre passa, a les 6 del matí, els ulls estan oberts com dues taronges. Què hi farem!

La primera prova és posar el pipí a dintre del potet. No calen detalls, veritat? Almenys, no penso donar-ne.

La segona prova és aguantar sense esmorzar. I amb la gana que tinc jo als matins! Falten més de dues hores per la revisió, més la revisió, cosa que vol dir que no podré menjar res fins d'aquí a 3 hores, i ja estic mig marejada...

La tercera prova serà anar fins al lloc de la revisió. Com que és lluny i no podré aparcar, hi vaig a peu. Més de mitja hora, a ple Sol, i sense haver esmorzat! Amb un pot de pipí, i un llibre, perquè suposo que em faran esperar. I un entrepà per quan surti (després, qui dinarà?) I espero no donar l'entrepà i fotre'm el pot de pipí... Vale, ja paro, que encara vomitaré (ai, mare, quin post més fastigós que m'està sortint!)

Crec que és la falta de sucre a la sang. No esmorzar un dia no em farà mal, ja tinc reserves, però si no hi ha combustible, el cap no pot rutllar!

Al vespre, la tercera part (o no).