dimarts, 16 de gener del 2007

5 veritats i 5 mentides

Per aquí i per allà veig un meme en el que has de dir 5 veritats i 5 mentides sobre tu. I m'ha fet gràcia.

Avui vaig directament al gra, a posar les veritats i mentides. Només avisar que ho sento, però que m'ha quedat una mica repel.lent. Jo no sóc així de repel.lent... o sí...

Ah! I no penso dir quines són veritat i quines mentida, només diré que hi ha 5 veritats i 5 mentides, i que estic segura que les mentides no colen... però després de llegir-ne d'altra gent i veure que anava perdudíssima, doncs vés a saber! Potser fins i tot colen i tot, les mentides!


  1. Una de les persones a qui entreno ha guanyat un campionat de Catalunya.
  2. He sigut campiona en més de 20 competicions oficials.
  3. He participat en un mundial.
  4. Vaig passar la primera fase d'unes olimpiades d'aquestes que es feien pels alumnes de COU, i que diria que vaig participar a les fases prèvies de totes tres.
  5. Sóc la única persona de menys de 50 anys que ha fet el pregó de la festa major d'un poble en els últims 20 anys.
  6. Em van fer un test per calcular el quocient intel.lectual fa un temps i va donar que tenia 121.
  7. Tinc un vincle familiar (no massa llunyà) amb la família reial espanyola.
  8. Vaig anar a un institut on hi havia vuit línies, i les classes eren de 40 (no com ara). El dia que van sortir les notes de la selectivitat, jo tenia la nota per entrar a la universitat més alta de tot l'institut.
  9. He sigut sots-campiona d'Espanya.
  10. Mai he suspès un examen, comptant tots els exàmens de tot tipus que he fet.