divendres, 20 d’octubre del 2006

El meme de les cançons (o alguna cosa similar)

Ningú me l'ha passat, però jo el faig igualment. Perquè em ve de gust. Després d'una setmana d'estar perduda, l'he vist per aquí i per allà i m'he decidit a fer-lo. En principi les normes diuen que has de triar un grup o cantant i contestar a cada pregunta amb el nom d'una cançó del grup o cantant. Jo, com que sóc una mica (massa) criatura, he decidit que no escolliria cap grup ni cap cantant, sinó que jo escullo cançons infantils catalanes. Algú hi haurà que les canti totes, dic jo. Encara que sigui una mestra...

Ets home o dona? Les nenes maques del dematí

Descriu-te: La Lluna, la pruna.

Què senten les persones sobre tu?
Plou i fa sol.

Com descriuries la teva anterior relació sentimental? 10 pometes té el pomer.

Descriu la teva actual relació sentimental amb el teu novio/a o pretendent: Sol, solet.

On voldries estar ara? El tren pinxo de Banyoles.

Com ets respecte a l'amor? El gall i la gallina.

Com és la teva vida? Ara plou, ara neva.

Què demanaries si tinguessis un sol desig? Volem pa amb oli!

Ara acomiada’'t: És l'hora dels adéus.