dissabte, 10 de setembre del 2005

Tornar al passat

Vull tornar al passat. Tampoc cal que sigui gaire lluny, amb uns mesos en tindria prou. Es tractaria de tornar al passat havent oblidat tot el que ha passat des del dia on vagi a parar fins avui. El que passa és que això em crea un problema: si torno al passat havent oblidat tot el que ha passat, tornaré a fer el mateix que he fet aquests mesos? Res em fa pensar que no: si tornés a l'1 de gener d'aquest any (per posar un exemple) i no recordés res del que he fet des del gener fins avui, què em faria fer alguna cosa diferent? I per què el meu voltant hauria de ser diferent? Així que si demà em despertés i fos 1 de gener i ningú recordés tot el que ha passat aquests últims mesos, arribaria al dia 10 de setembre amb la mateixa sensació que avui i havent fet exactament tot el que he fet fins ara? Llavors, quin sentit tindria tornar al passat? M'aniria bé poder tornar al passat i no fer alguna de les coses que he fet fins ara. Però hauria de ser sense que jo les recordés. Però si jo no les recordo, aleshores no podria canviar el futur. A no ser que algú les recordés per mi i m'induís a no fer alguna cosa. Però jo no li faria cas, fos qui fos aquesta persona. Bé, si que hi ha una persona que podria fer que el futur del meu passat canviés. Però probablement no voldria. Bé, pensant-ho bé, suposo que sí que voldria, però, en fi, és igual. Jo no puc tornar al passat. Tampoc puc oblidar el que vull oblidar. Per sort, aquest matí he tingut el meu últim matí/tarda lliure (exceptuant els dijous a la tarda) fins al dia 23 de desembre, que molt probablement agafaré els trastoquets i me n'aniré a veure la família. Així que si de mentres algú té una màquina del temps, que m'avisi. O si algú sap d'alguna forma d'hipnosi efectiva, també li agraïré eternament.

Que què és el que em passa? Res de dolent, de fet. Suposo que és allò de "compte amb el que desitges, que es pot fer realitat". Sempre havia pensat que no hi havia ningú que complís unes determinades característiques. Jo vivia molt feliç en la meva ignorància. Fins que vaig trobar algú que les complia. Per què em recordo ara de la Sandra Bullock buscant un home amb ull verd i l'altre blau? (O era verd i marró?) En fi...