dimarts, 12 d’abril del 2005

Què s'ha de fer?

Què s'ha de fer quan li dius a una persona que vas picar amb el cotxe (sense dir-li els resultats de la picada) i després de 4 o 5 dies ha enviat algun mail parlant de la seva vida, però ni tan sols ha mencionat res del cotxe? No li interessa el que li hagi passat al cotxe? I imagino que s'ha pensat que si escric i no em queixo és que no em va passar res. Però, tan poc li interessa?

Què s'ha de fer quan cada cop que expliques una cosa important a una persona passa del que li dius, i et comença a explicar la seva vida?

Què s'ha de fer quan demanes consell a algú i SEMPRE et surt per la tangent?

Què s'ha de fer si totes aquestes persones són la mateixa?

Aquest cap de setmana aquesta persona ve per les meves terres. Li vaig dir que hi aniria. Però no sé què fer. Si hi vaig, faré mala cara, perquè no és el primer cop que passa de mi i que no li interessa el més mínim la meva vida (o això sembla gairebé sempre). Però ja vaig dir que hi aniria...